FAQ
Spis treści:
Ogólne
Nasze produkty dostępne są do wglądu w dwóch miejscach w Polsce:
- Wrocław – ul. Braniborska 14, galeria wnętrz Domar, II-gie piętro (nasz największy showroom do którego odwiedzenia zachęcamy najbardziej).
- Warszawa – ul. Prymasa Tysiąclecia 83A, obiekt Smart Home & Design.
Na pierwsze zakupy, w zamian za zapisanie się do naszego newslettera (możliwość zapisania się do newslettera widnieje na samej górze naszej strony internetowej), otrzymają Państwo mailowo kod rabatowy o wysokości 3%.
Naturalnie, z miłą chęcią nagradzamy naszych stałych klientów, którzy powracają do nas po kolejne zakupy 🙂
Naturalnie, z miłą chęcią nagradzamy naszych stałych klientów, którzy powracają do nas po kolejne zakupy 🙂
Większość produktów z naszej oferty może zostać wyprodukowana w dowolnym materiale / konfiguracji materiałów z naszych wzorników tkanin: Wzorniki.
Istnieje również możliwość wpływu na kolor wykończenia elementów metalowych w niektórych z produktów w ofercie.
W razie chęci złożenia spersonalizowanego zamówienia najlepiej skontaktować się z nami telefonicznie pod numer: 532 888 999, lub mailowo na skrzynkę: biuro@dotd.pl.
Z miłą chęcią pomożemy w wyborze tkanin oraz doradzimy w przypadku wszelkich wątpliwości!
Istnieje również możliwość wpływu na kolor wykończenia elementów metalowych w niektórych z produktów w ofercie.
W razie chęci złożenia spersonalizowanego zamówienia najlepiej skontaktować się z nami telefonicznie pod numer: 532 888 999, lub mailowo na skrzynkę: biuro@dotd.pl.
Z miłą chęcią pomożemy w wyborze tkanin oraz doradzimy w przypadku wszelkich wątpliwości!
Większość foteli, leżanek oraz sof dostarczana jest złożona, gotowa do użytkowania po rozpakowaniu produktu z kartonu.
Produkty do samodzielnego złożenia to w większości stoliki (elementy stolików wysyłane są w osobnych paczkach), niektóre konsole, szafki, czy fotele biurowe ergonomiczne. W razie jakichkolwiek pytań co do konieczności złożenia produktu, zapraszamy do kontaktu telefonicznego pod numer: 532 888 999, lub mailowego na skrzynkę: biuro@dotd.pl.
Produkty do samodzielnego złożenia to w większości stoliki (elementy stolików wysyłane są w osobnych paczkach), niektóre konsole, szafki, czy fotele biurowe ergonomiczne. W razie jakichkolwiek pytań co do konieczności złożenia produktu, zapraszamy do kontaktu telefonicznego pod numer: 532 888 999, lub mailowego na skrzynkę: biuro@dotd.pl.
W przypadku niektórych produktów z oferty istnieje taka możliwość.
W razie chęci wykonania interesującego Państwa produktu w niestandardowych wymiarach, zapraszamy do kontaktu telefonicznego pod numer: 532 888 999, lub mailowego na skrzynkę: biuro@dotd.pl.
W razie chęci wykonania interesującego Państwa produktu w niestandardowych wymiarach, zapraszamy do kontaktu telefonicznego pod numer: 532 888 999, lub mailowego na skrzynkę: biuro@dotd.pl.
Najczęstszym powodem jest brak produktu na stanach magazynowych, bądź brak zaznaczenia którejś z opcji w konfiguratorze (kulka z kolorem produktu, wykończenie podstawy, wybór wielkości, itd)
Dostawa
Przewidywany termin wysyłki: 1-3 dni robocze od otrzymania płatności / wyboru wysyłki „za pobraniem”.
Przewidywany termin dostawy do pierwszych drzwi: około 2-3 dni robocze od momentu wydania produktu z magazynu.
Przewidywany termin dostawy z usługą wniesienia i rozpakowania: około 5-6 dni roboczych od momentu wydania produktu z magazynu
(z wyłączeniem produktów wykonywanych na zamówienie)
Przewidywany termin dostawy do pierwszych drzwi: około 2-3 dni robocze od momentu wydania produktu z magazynu.
Przewidywany termin dostawy z usługą wniesienia i rozpakowania: około 5-6 dni roboczych od momentu wydania produktu z magazynu
(z wyłączeniem produktów wykonywanych na zamówienie)
W momencie wygenerowania listu przewozowego otrzymają Państwo e-mail oraz wiadomość SMS umożliwiające śledzenie przesyłki.
Oferujemy możliwość wysyłki naszych produktów poza granicę Polski, przed wysyłką musimy jednak poprosić firmy przewozowe o wycenę takiego transportu. Przed złożeniem zamówienia prosimy o kontakt pod adresem: biuro@dotd.pl lub pod numerem telefonu: 532 888 999.
Oczywiście, produkt można odebrać osobiście z naszego magazynu. Przed wizytą prosimy o kontakt w celu ustalenia terminu oraz godziny odbioru. Adres biura oraz magazynu:
DotDesign Sp. z o.o.
ul. Robotnicza 40B
53-608 Wrocław
tel. 532 888 999
email. biuro@dotd.pl
DotDesign Sp. z o.o.
ul. Robotnicza 40B
53-608 Wrocław
tel. 532 888 999
email. biuro@dotd.pl
Każdorazowo, po wygenerowaniu przez nas listu przewozowego, otrzymują Państwo automatyczną wiadomość SMS oraz e-mail z informacjami na temat przesyłki wraz ze stroną do jej śledzenia.
Za dostawę Państwa produktów odpowiedzialne są zewnętrzne firmy kurierskie (wyjątkiem jest zamówienie złożone z dostawą na terenie Wrocławia i okolic, wówczas dostawą zajmuje się nasz wewnętrzny, firmowy kierowca).
Uczulamy, aby dokładnie zweryfikować stan opakowania w jakim dostarczany jest Państwu produkt, wszelkie uszkodzenia opakowania mogą świadczyć o uszkodzeniu produktu wewnątrz niego.
Proszę jednak pamiętać, że brak uszkodzeń kartonu nie jest jednoznaczny z brakiem uszkodzeń produktu! (karton może zostać potraktowany w taki sposób, aby nie powstały na nim uszkodzenia, jednak uszkodzony zostaje produkt w środku).
W związku z powyższym, zamawiany produkt należy zweryfikować pod kątem uszkodzeń w obecności kuriera, w momencie dostawy produktu. W przypadku wykrycia jakichkolwiek uszkodzeń należy spisać protokół szkody, który powinien być dostępny u kuriera. Jeśli kurier nie posiada ze sobą protokołu szkody, mogą go Państwo znaleźć w kopercie z listami przewozowymi, która naklejona jest zazwyczaj na górną część opakowania. O uszkodzeniach produktu należy nas niezwłocznie powiadomić, wysyłając przy tym skan/zdjęcie protokołu szkody spisanego z kurierem w momencie doręczenia. W przypadku braku spisanego protokołu szkody, reklamacje z tytułu uszkodzeń nie będą uwzględniane!
Proszę jednak pamiętać, że brak uszkodzeń kartonu nie jest jednoznaczny z brakiem uszkodzeń produktu! (karton może zostać potraktowany w taki sposób, aby nie powstały na nim uszkodzenia, jednak uszkodzony zostaje produkt w środku).
W związku z powyższym, zamawiany produkt należy zweryfikować pod kątem uszkodzeń w obecności kuriera, w momencie dostawy produktu. W przypadku wykrycia jakichkolwiek uszkodzeń należy spisać protokół szkody, który powinien być dostępny u kuriera. Jeśli kurier nie posiada ze sobą protokołu szkody, mogą go Państwo znaleźć w kopercie z listami przewozowymi, która naklejona jest zazwyczaj na górną część opakowania. O uszkodzeniach produktu należy nas niezwłocznie powiadomić, wysyłając przy tym skan/zdjęcie protokołu szkody spisanego z kurierem w momencie doręczenia. W przypadku braku spisanego protokołu szkody, reklamacje z tytułu uszkodzeń nie będą uwzględniane!
Płatność
Klienci naszego sklepu mogą skorzystać z następujących form płatności:
- Przelew bankowy
- Karta płatnicza
- Google Pay / Apple Pay
- Blik
- Tpay raty
- PayPo (kup teraz, zapłać za 30 dni)
- Pobranie
- Płatność przy odbiorze
Jest to sytuacja niezwykle rzadka, jednak zdarza się, że system omyłkowo nie poinformuje nas o Państwa wpłacie. W takich sytuacjach prosimy o kontakt celem weryfikacji płatności.
Oczywiście, w razie chęci zmiany formy płatności zapraszamy do kontaktu.
Na błąd w wykonywaniu płatności wpływ mogą mieć różne czynniki.
W takich sytuacjach prosimy o kontakt telefoniczny: 532 888 999, lub mailowy na skrzynkę: biuro@dotd.pl.
Zamówienie
W razie chęci anulowania zamówienia prosimy o taką informację drogą telefoniczną lub mailową.
Takie sytuacje nie powinny mieć miejsca, jednak również nam może powinąć się noga 🙂
W sytuacji gdy zamówienie które Państwo otrzymali nie jest zgodne z zamówionymi produktami, prosimy o przesłanie zdjęcia otrzymanych produktów wraz z numerem zamówienia na nasz adres mailowy: biuro@dotd.pl
W sytuacji gdy zamówienie które Państwo otrzymali nie jest zgodne z zamówionymi produktami, prosimy o przesłanie zdjęcia otrzymanych produktów wraz z numerem zamówienia na nasz adres mailowy: biuro@dotd.pl
W przypadku chęci złożenia zamówienia na fakturę prosimy o wybranie odpowiedniej opcji w podsumowaniu koszyka wraz z uzupełnieniem odpowiednich danych.
W naszych ofertach produktowych na bieżąco aktualizujemy dostępność poszczególnych wariantów oraz informacje o szacowanych terminach realizacji produkcji (wspomniane informacje znajdą Państwo pod ceną produktu). Jeśli interesujący Państwa wariant nie jest dostępny od ręki, mogę go Państwo zamówić go na produkcję z przybliżonym czasem oczekiwania wskazanym w opisie.
Na wiadomości mailowe staramy się odpowiadać na bieżąco, czasem jednak natłok pracy utrudnia nam natychmiastową odpowiedź. W przypadku dłuższego braku odpowiedzi prosimy o sprawdzenie, czy wiadomość została wysłana na właściwy adres oraz o sprawdzenie folderu SPAM. W sprawie zamówień wskazane jest kontaktowanie się pod adresem: biuro@dotd.pl lub pod numerem telefonu: 532 888 999.
Zwroty i reklamacje
Jeżeli chcą Państwo zwrócić produkt prosimy o kierowanie się obowiązującymi procedurami: Zwroty
Środki zostaną zwrócone w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia. Sklep może wstrzymać się ze zwrotem płatności otrzymanych od Klienta do chwili otrzymania rzeczy z powrotem lub dostarczenia przez Klienta dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.
Wszelkie informacje na temat reklamacji przekazywane są Państwu drogą mailową.
E-mail do działu zajmującego się reklamacjami: bok@dotd.pl
E-mail do działu zajmującego się reklamacjami: bok@dotd.pl