Shopping Cart

Brak produktów w koszyku.

Chcesz otrzymać kod rabatowy?

Zapisz się do naszego newslettera!

[blocksy_newsletter_subscribe button_text="Zapisz się" email_label="Twój adres e-mail"]

FAQ

Spis treści:

Ogólne


Nasze produkty dostępne są do wglądu w dwóch miejscach w Polsce:
  1. Wrocław – ul. Braniborska 14, galeria wnętrz Domar, II-gie piętro (nasz największy showroom do którego odwiedzenia zachęcamy najbardziej).
  2. Warszawa – ul. Prymasa Tysiąclecia 83A, obiekt Smart Home & Design.

Na pierwsze zakupy, w zamian za zapisanie się do naszego newslettera (możliwość zapisania się do newslettera widnieje na samej górze naszej strony internetowej), otrzymają Państwo mailowo kod rabatowy o wysokości 3%.
Naturalnie, z miłą chęcią nagradzamy naszych stałych klientów, którzy powracają do nas po kolejne zakupy 🙂

Większość produktów z naszej oferty może zostać wyprodukowana w dowolnym materiale / konfiguracji materiałów z naszych wzorników tkanin: Wzorniki.
Istnieje również możliwość wpływu na kolor wykończenia elementów metalowych w niektórych z produktów w ofercie.
W razie chęci złożenia spersonalizowanego zamówienia najlepiej skontaktować się z nami telefonicznie pod numer: 532 888 999, lub mailowo na skrzynkę: biuro@dotd.pl.
Z miłą chęcią pomożemy w wyborze tkanin oraz doradzimy w przypadku wszelkich wątpliwości!

Większość foteli, leżanek oraz sof dostarczana jest złożona, gotowa do użytkowania po rozpakowaniu produktu z kartonu.
Produkty do samodzielnego złożenia to w większości stoliki (elementy stolików wysyłane są w osobnych paczkach), niektóre konsole, szafki, czy fotele biurowe ergonomiczne. W razie jakichkolwiek pytań co do konieczności złożenia produktu, zapraszamy do kontaktu telefonicznego pod numer: 532 888 999, lub mailowego na skrzynkę: biuro@dotd.pl.

W przypadku niektórych produktów z oferty istnieje taka możliwość.
W razie chęci wykonania interesującego Państwa produktu w niestandardowych wymiarach, zapraszamy do kontaktu telefonicznego pod numer: 532 888 999, lub mailowego na skrzynkę: biuro@dotd.pl.

Najczęstszym powodem jest brak produktu na stanach magazynowych, bądź brak zaznaczenia którejś z opcji w konfiguratorze (kulka z kolorem produktu, wykończenie podstawy, wybór wielkości, itd)

Dostawa


Przewidywany termin wysyłki: 1-3 dni robocze od otrzymania płatności / wyboru wysyłki „za pobraniem”.
Przewidywany termin dostawy do pierwszych drzwi: około 2-3 dni robocze od momentu wydania produktu z magazynu.
Przewidywany termin dostawy z usługą wniesienia i rozpakowania: około 5-6 dni roboczych od momentu wydania produktu z magazynu
(z wyłączeniem produktów wykonywanych na zamówienie)

W momencie wygenerowania listu przewozowego otrzymają Państwo e-mail oraz wiadomość SMS umożliwiające śledzenie przesyłki.

Oferujemy możliwość wysyłki naszych produktów poza granicę Polski, przed wysyłką musimy jednak poprosić firmy przewozowe o wycenę takiego transportu. Przed złożeniem zamówienia prosimy o kontakt pod adresem: biuro@dotd.pl lub pod numerem telefonu: 532 888 999.

Oczywiście, produkt można odebrać osobiście z naszego magazynu. Przed wizytą prosimy o kontakt w celu ustalenia terminu oraz godziny odbioru. Adres biura oraz magazynu:

DotDesign Sp. z o.o.
ul. Robotnicza 40B
53-608 Wrocław
tel. 532 888 999
email. biuro@dotd.pl

Każdorazowo, po wygenerowaniu przez nas listu przewozowego, otrzymują Państwo automatyczną wiadomość SMS oraz e-mail z informacjami na temat przesyłki wraz ze stroną do jej śledzenia.

Za dostawę Państwa produktów odpowiedzialne są zewnętrzne firmy kurierskie (wyjątkiem jest zamówienie złożone z dostawą na terenie Wrocławia i okolic, wówczas dostawą zajmuje się nasz wewnętrzny, firmowy kierowca). Uczulamy, aby dokładnie zweryfikować stan opakowania w jakim dostarczany jest Państwu produkt, wszelkie uszkodzenia opakowania mogą świadczyć o uszkodzeniu produktu wewnątrz niego.
Proszę jednak pamiętać, że brak uszkodzeń kartonu nie jest jednoznaczny z brakiem uszkodzeń produktu! (karton może zostać potraktowany w taki sposób, aby nie powstały na nim uszkodzenia, jednak uszkodzony zostaje produkt w środku).
W związku z powyższym, zamawiany produkt należy zweryfikować pod kątem uszkodzeń w obecności kuriera, w momencie dostawy produktu. W przypadku wykrycia jakichkolwiek uszkodzeń należy spisać protokół szkody, który powinien być dostępny u kuriera. Jeśli kurier nie posiada ze sobą protokołu szkody, mogą go Państwo znaleźć w kopercie z listami przewozowymi, która naklejona jest zazwyczaj na górną część opakowania. O uszkodzeniach produktu należy nas niezwłocznie powiadomić, wysyłając przy tym skan/zdjęcie protokołu szkody spisanego z kurierem w momencie doręczenia. W przypadku braku spisanego protokołu szkody, reklamacje z tytułu uszkodzeń nie będą uwzględniane!

Płatność


Klienci naszego sklepu mogą skorzystać z następujących form płatności:

  1. Przelew bankowy
  2. Karta płatnicza
  3. Google Pay / Apple Pay
  4. Blik
  5. Tpay raty
  6. PayPo (kup teraz, zapłać za 30 dni)
  7. Pobranie
  8. Płatność przy odbiorze

Jest to sytuacja niezwykle rzadka, jednak zdarza się, że system omyłkowo nie poinformuje nas o Państwa wpłacie. W takich sytuacjach prosimy o kontakt celem weryfikacji płatności.

Oczywiście, w razie chęci zmiany formy płatności zapraszamy do kontaktu.

Na błąd w wykonywaniu płatności wpływ mogą mieć różne czynniki. W takich sytuacjach prosimy o kontakt telefoniczny: 532 888 999, lub mailowy na skrzynkę: biuro@dotd.pl.

Zamówienie


W razie chęci anulowania zamówienia prosimy o taką informację drogą telefoniczną lub mailową.

Takie sytuacje nie powinny mieć miejsca, jednak również nam może powinąć się noga 🙂
W sytuacji gdy zamówienie które Państwo otrzymali nie jest zgodne z zamówionymi produktami, prosimy o przesłanie zdjęcia otrzymanych produktów wraz z numerem zamówienia na nasz adres mailowy: biuro@dotd.pl

W przypadku chęci złożenia zamówienia na fakturę prosimy o wybranie odpowiedniej opcji w podsumowaniu koszyka wraz z uzupełnieniem odpowiednich danych.

W naszych ofertach produktowych na bieżąco aktualizujemy dostępność poszczególnych wariantów oraz informacje o szacowanych terminach realizacji produkcji (wspomniane informacje znajdą Państwo pod ceną produktu). Jeśli interesujący Państwa wariant nie jest dostępny od ręki, mogę go Państwo zamówić go na produkcję z przybliżonym czasem oczekiwania wskazanym w opisie.

Na wiadomości mailowe staramy się odpowiadać na bieżąco, czasem jednak natłok pracy utrudnia nam natychmiastową odpowiedź. W przypadku dłuższego braku odpowiedzi prosimy o sprawdzenie, czy wiadomość została wysłana na właściwy adres oraz o sprawdzenie folderu SPAM. W sprawie zamówień wskazane jest kontaktowanie się pod adresem: biuro@dotd.pl lub pod numerem telefonu: 532 888 999.

Zwroty i reklamacje


Jeżeli chcą Państwo zwrócić produkt prosimy o kierowanie się obowiązującymi procedurami: Zwroty

Środki zostaną zwrócone w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia. Sklep może wstrzymać się ze zwrotem płatności otrzymanych od Klienta do chwili otrzymania rzeczy z powrotem lub dostarczenia przez Klienta dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.

Wszelkie informacje na temat reklamacji przekazywane są Państwu drogą mailową.
E-mail do działu zajmującego się reklamacjami: bok@dotd.pl