Za dostawę Państwa produktów odpowiedzialne są zewnętrzne firmy kurierskie (wyjątkiem jest zamówienie złożone z dostawą na terenie Wrocławia i okolic, wówczas dostawą zajmuje się nasz wewnętrzny, firmowy kierowca).
Uczulamy, aby dokładnie zweryfikować stan opakowania w jakim dostarczany jest Państwu produkt, wszelkie uszkodzenia opakowania mogą świadczyć o uszkodzeniu produktu wewnątrz niego.
Proszę jednak pamiętać, że brak uszkodzeń kartonu nie jest jednoznaczny z brakiem uszkodzeń produktu! (karton może zostać potraktowany w taki sposób, aby nie powstały na nim uszkodzenia, jednak uszkodzony zostaje produkt w środku).
W związku z powyższym, zamawiany produkt należy zweryfikować pod kątem uszkodzeń w obecności kuriera, w momencie dostawy produktu.
W przypadku wykrycia jakichkolwiek uszkodzeń należy spisać protokół szkody, który powinien być dostępny u kuriera.
Jeśli kurier nie posiada ze sobą protokołu szkody, mogą go Państwo znaleźć w kopercie z listami przewozowymi, która naklejona jest zazwyczaj na górną część opakowania.
O uszkodzeniach produktu należy nas niezwłocznie powiadomić, wysyłając przy tym skan/zdjęcie protokołu szkody spisanego z kurierem w momencie doręczenia.
W przypadku braku spisanego protokołu szkody, reklamacje z tytułu uszkodzeń nie będą uwzględniane!