Słupki

  

Biuro to specyficzne miejsce, w którym wszystkie działania aranżacyjne powinny prowadzić do stworzenia uporządkowanego środowiska pracy. Sprawia to bowiem, że codzienne zadania wykonywane są szybciej i w bardziej komfortowych warunkach. Każdemu właścicielowi firmy powinno zależeć na tym, by w biurze panował ład i porządek. W dobrze urządzonym biurze musi być więc miejsce na odpowiednio duże biurka, na których zmieści się wszystko, co potrzeba, wygodne i ergonomiczne krzesła, szafki pod biurko, regały, ale też - trochę niedoceniane i zapomniane - szafki słupki.

Są bardzo praktyczne, nie zajmują dużo miejsca, mogą mieć tylko dwie-trzy półki, jak i więcej - około pięciu czy sześciu. Jeśli planujemy je kupić, pamiętajmy, by zwrócić uwagę na kilka parametrów.

Najważniejsze cechy szafek

Po pierwsze, z jakiego materiału są wykonane? Od tego zależy, jak długo nam posłużą i czy nie zniszczą się zbyt szybko. Jaki pożytek z szafki, którą trzeba co jakiś czas wymieniać? Zamiast więc oszczędzać i kupować najtańszy, wątpliwej jakości model, lepiej wybrać porządny produkt.

Po drugie, jaki mają wygląd? Biuro to nie salon, gdzie wygląd jest niezwykle ważny, lecz mimo to warto się postarać, by wszystko wyglądało estetycznie i stylowo. W wielu biurach dba się o to coraz bardziej, dzięki czemu nabierają one charakteru i nie są już nudnymi, powtarzalnymi przestrzeniami. Mimo że szafka słupek występuje najczęściej w podobnej formie, to i w tym przypadku można znaleźć ciekawy wzór.

Po trzecie, jakie rodzaje są dostępne? Tak jak wspominaliśmy wcześniej, chociaż wszystkie wydają nam się podobne, to można kupić szafki o różnej ilości półek. Przykładowo model Astra “S” ma tylko dwie półki, a już Astra “M” - trzy. Bardzo pojemna jest zaś szafka Astra “L”, w której zmieści się naprawdę dużo dokumentów. Co ciekawe, omawiane przed chwilą rodzaje mają półki otwarte, ale w sprzedaży są też zamykane, jak Delux “L”, Grace “XL” czy Luna “XL”.

Może się niektórym wydawać, że szafki słupki nie są ważne i można z nich zrezygnować, ale w rzeczywistości są tak samo istotnym elementem, jak inne meble: biurko, krzesła, stół konferencyjny, regały, szafy czy kontenery. Mają swoje jasno określone przeznaczenie - porządkują dokumenty i akcesoria, żeby w biurze panował ład i porządek. Dzięki nim więc wszystko jest na swoim miejscu, a codzienna praca przebiega sprawnie.

 
  
Jest 18 produktów.
na stronę
Pokazuje 1 - 12 z 18 elementów
Pokazuje 1 - 12 z 18 elementów
do góry